Attendere prego...
TEKHNE
Il nuovo paradigma di Tekhne racconta di un know how consolidato e di una rinnovata concezione della bellezza, delineando i caratteri di unicità di un marchio pronto a soddisfare le esigenti necessità del mercato internazionale.
Tekhne's new paradigm tells of a longstanding know-how consolidated over the years and tells about a renewed conception of beauty, outlining the uniqueness of a brand ready to meet the needs of attentive customers worldwide.

CATEGORIE
Tekhne s.r.l.
Via Comunale del Rovere, 5
33048 S. Giovanni al Nat. (UD)
ph. +39 0432 746645
f. +39 0432 936701
tekhne@tekhne.it
www.tekhne.it

PRESS OFFICE:
tac comunic@zione
Milano - Genova (Italy)
ph. + 39 02 48 51 76 18
f. + 39 0185 35 16 16
press@taconline.it
www.taconline.it
03/04/2017

TEKHNE FEEL BEAUTY

Un nuovo paradigma, un racconto che delinea i caratteri di un marchio tutto italiano: coniugando il know how consolidato negli anni a una rinnovata concezione della bellezza, definisce i punti di forza per rilanciarsi in un mercato internazionale sempre pił ampio ed esigente. TEKHNE tells in a new paradigm and indeed highights its unique and all Italian brand: a clearly-aimed trajectory that embrances its current status, know-how consolidated over the years conjugating it tp a renewed conception of beauty , in a wider Internationl and demanding market. The beauty as a necessar conditon of the real design. Beauty as design. Beauty as balance of pleasant sensations to the eyes and the touch. Sensation and perceptions of quality.

Image Gallery

Carico...
Daniela Riitano and Claudio Perin co-founder TEKHNE
  click here to download high resolution image

Press release

Clicca sui bottoni grigi per scaricare il comunicato stampa
Click on the grey button to download press release

2014 website by dynform.it